Verkkokaupan toimitus- ja peruutusehdot
Tältä sivulta löydät koulutusverkkokaupan toimitus- ja peruutusehdot. Shortumin yleiset sopimusehdot, tietosuojaselosteen sekä Shortumin rekisteriselosteet löydät täältä.
Verkkokaupan koulutusten peruutusehdot
Peruutus tulee tehdä aina kirjallisesti osoitteeseen info@shortum.fi.
Jos peruutus tapahtuu viimeistään 28 päivää ennen koulutuksen alkua, sen voi tehdä maksutta.
Jos peruutus tapahtuu 27-14 päivää ennen koulutuksen alkua, Shortum pidättää 50% + alv 24% koulutuksen hinnasta.
Jos peruutus tapahtuu alle 14 päivää ennen koulutuksen alkua, Shortum pidättää itsellään koko kurssimaksun.
Osallistuja voi myös nimetä toisen henkilön itsensä tilalle.
Verkkokaupan yhteystiedot:
Shortum Oy:
Metsänneidonkuja 4, 02130 Espoo
Y-tunnus:
2802468-8
Sähköpostiosoite:
info@shortum.fi
Verkkokaupan yleiset toimitusehdot
Shortum Oy 2802468-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Arvonlisäverot ja loppusummat lasketaan ja näytetään kassalla ennen tilausta.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla ja maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Osamaksun ehdot
Visma Pay -palvelu tarjoaa verkkopankki- ja korttimaksuvaihtoehtojen lisäksi maksuvaihtoehdot Alisa Lasku ja osamaksu, Alisa-yrityslasku, sekä OP Lasku. Osamaksuilla on omat käyttöehtonsa, joihin voit tutustua kunkin palvelun omilla verkkosivuilla:
https://www.alisapankki.fi/henkiloasiakas/lasku
https://www.alisapankki.fi/yritysasiakas/yrityslasku
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku/nain-kaytat
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.